2014. október 23., csütörtök

30. rész

Hellokaa!!! Új rész. de az utolsó!! igen.. Igen. A történetnek vége lesz és sajnos ebbe a részbe. De..... ne szomorodjatok el.. hogy mért? Azért mert ez a blog átalakul és a neve meg lesz változtatva. Egy másik történet lesz. de nyugi... BTR-s :)) És Logan-es lesz...

*Fürdés után*
nagyon jó meleg volt a víz... És örültem hogy Kendall-el lehetek! nagyon jól érzem magam... úgy érzem magam mindt sehol máshol.. szeretek itt élni.. csupa vidámság itt az életem. Francia ország nagyban eltért ettől a várostól. De a barátaim teszik szebbé az életem. Luca, Hanna, Logan, James, Carlos. És a szerelmem: Kendall.
kimentünk a teraszra, ahol volt négy szék és egy asztal. Leülltünk és kendall egy nagyon finom finomsággal lepett meg. Örültem neki!!!
- Na hogy tetszik? -kérdezte mosolyogva.
- Nagyon tetszik. köszönöm!! És finom!
- Örülök neki...  régóta nem volt ilyen komoly kapcsolaton, mint most veled.
- Tudod.... nekem se. Örülök hogy te normális fiú vagy!
- Én pedig annak örülök hogy te normális lány vagy! -mondta és összebújtunk. -Hirtelen felénk jön Logan és Luca. Leüllnek mellénk.
- Kaphatunk mi is? -kérdezte Logan, de Luca rácsapott a kezére.
- Ez az övék Logan! Ne legyél édes szájú! -mondta Luca.
- Nyugi... persze hogy kaphattok! -nevetett Kendall.
Nem sokkal később Carlos és Hanna is oda jött. Húztak maguknak széket és oda tolták az asztalunkhoz.
- Na ti mit csináltok itt? -kérdezte Carlos.
- Semmit.... semmit! -nevettünk.
- Jaj de finom! Vehettek egy kis epret? -kérdezte Hanna mi pedig rá bólintottunk.
Jött felénk James és a barátnője.
- Szia... Mi a neved?? -kérdeztem.
- Sziasztok!!!! Az én nevem Elisa!!
- Örvendünk! Kérsz te is? -kérdezte kendall. És ők beleegyeztek. Sok dologról elbeszélgetünk. Legalább 4 órát ott töltöttünk.  Hirtelen Kendall-re néztem, és ő is vissza nézett rám. szóval... a naplóm itt be csukódik. Már tovább úgyse tudnám írni. ez volt.. így volt....


1 megjegyzés: