2014. október 25., szombat

(új történet) 1. rész

Sziasztok.... itt az új törimnek az első része. láthatjátok hogy vámpíros.. remélem elnyeri a tetszéseteket!!!

Sziasztok!!! Emily vagyok 17 éves lány. Szeretek rajzolni és festeni... minden álmom az hogy legyen egy kiállitásom.. zenélni is szeretek.. sokszor nem tudom eldönteni hogy a zene vagy a művészet vonz jobban. Szüleimmel éltem Magyarországon.. azért mondtam hogy éltek mert autóbalesetben haltak meg már 7 hónapja. Nagyon hiányoznak. Elköltöztem Magyarországról spanyol országba. Remélve hogy jobb életem lesz. Bár..... nem teljesen lett jobb... inkább rosszabb. Ha érdekel az életem akkor olvas!!!!!

Egy szerdai napon kezdödött minden. pakolgattam.. elpakoltam a szüleim képeit is hogy mindig eszembe jussanak. Az útra raktam el kaját és a ruhákat is szépen bepakoltam. és elég gazdag családban éltem. De most is gazdag vagyok hiszen van sofőr is aki ki visz a reptére. Beszálltam a kocsiba és mentünk a cél felé. Megérkeztünk! Vártam hogy mikor megy a magyar ország és a spanyol ország gép. Vártam fél órát.. mert én időbe szeretek ott lenni és nem az utolsó pillanatba.
Megjött a repülő... és felszálltam rá. Előbb egy kedves fiatalember bepakolta a csomagjaimat.

*Megérkezés*
Mikor megérkeztem nagyon boldog voltam. Boldog voltam mert új életet kezdhetek és mindent újra csinálhatok. Spanyolország nagyon szép hely..
Mikor megérkeztem nagyon sötét volt. Féltem is...... Mert utálok sötétbe sétálgatni az utcákon. Főles akkor ha ismeretlen környékre tévedek. Izgatottan kerestem a házat amit megvettem.. a címe egy kis cetlire van rá írva. Hirtelen egy alak megragadott. Nagyon megilyedtem.. azt se tudtam hogy mi van. Szemei világítottak rám a sötétbe. a fogait alig láttam de nagyon furcsák voltak.
az alak rejtélyesen elviharzott.
Féltem már tovább sétálni... féltem attól hogy nem követ-e még az a alak.
De nem sétáltam. inkább futottam ahogy csak tudtam. Megtaláltam a házamat és gyorsan bementem. Kulccsal lezártam. A redőnyöket pedig le húztam hogy biztonságba legyek.
Képzelhetitek mennyire féltem. Na de végre biztonságba vagyok.. a házra rátérve pedig... nagyon szép!
Minden megvan benne ami kell. Lefeküdtem aludni hogy kiheverjem a rossz dolgokat.
*Reggel*
Felkeltem a puha ágyból és felöltöztem. elhatároztam hogy elmegyek nézegelődni. Mikor kimentem akkor a kapumnál egy fiú állt. Furcsán nézett rám.. nagyon furcsán. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése