2014. október 17., péntek

29. rész

Heloo!!! Hát igen.... jó sokára hoztam új részt. bocsi ezért de nagyon sok dolgom volt. sok dogát írtunk és fogunk is írni... szóval rengeteget gyakorlok. Na de jó olvasást. :)))

*3 hónappal később* *emma szemszöge*
Kendall-el nagyon jól érzem magam. Ő a másik felem..... És igaz szerelem van köztünk. Sose hittem volna hogy egy híres sztár lesz a pasim... Logan és Luca jól megvannak. De sokszor nincsenek itthon. Az esküvőjüket tervezik. Ugyanis Logan Henderson megkérte Luca kezét aki rögtön igent mondott. Logan már készen álla házasságra és a családi életre. Jó látni hogy szeretik egymást. Carlos és Hanna is imádják egymást. Mindig együtt vannak.
- Szerelmem..... készültem ma egy nagyon nagy meglepire!!!
- Komoly?? Milyen meglepi? -kérdeztem izgatottan.
- Az meglepetés...... elöszőr is ma mehetünk Gustavohoz! -mondta Kendall. És mutatta az ujján az 1-gyet.
- jaj nee!!!! Nincs kedvem! -sóhajtotta.
- Elhiszem mert nekem sincs de muszáj! -Mondta Kendall.
- oké de mikor is kell mennünk? -érdeklődtem.
- Húúú.... 1  óra múlva kb!
- okés!
*1 órával később Gustávónál*
- Szevasztok majmok és csajok! -köszöntött Gustavo.
- Ez a nap az új albumé lesz!!! Szóval már mehettek is dalolgatni a studióba!
a srácok bementek és a fejükre tették a fülest. Aztán pedig belevágtak a dalba.
*35 perccel később*
- Kész is van! -Gustavo. -Találjatok ki az albumotoknak egy jó nevet és én felírom aztán nyomtatom.
- hát arra a döntésre jutottunk hogy Music Forever legyen az album neve!  -James.
- oké! Nyomtatom is! -Mondta Gustavo és 3 perc alatt ki is lett nyomtatva az egész.
- Én veszek egy példányt! -mondtam.
- Én is! -Luca.
- Én is kérek! -Hanna.
- Gustavo...... Írtam dalokat..... felvehetném az albumomat? -kérdezte Luca aki Logan-re nézett. Logan elmosolyodott.
- Persze!!!
Elkezdett Luca énekelni.. én sose hallottam énekelni de nagyon szép hangja van. Öröm hallgatni.

*Fél óra múlva*
- Szuper volt!!!!! -Mindenki mondta egyszerre, és mindenki tapsolt.
- Ügyes voltál édesem! -súgta Logan Luca fülébe.
*hazamenés*
haza értünk. Már nagyon vártuk hogy végre otthon legyünk.
- Akkor érdekel a meglepi? -Kérdezte Kendall.
- Hát persze!!! -bólintottam.
Kendall a fürdőbe vezetett. És a kád szélén pezsgők és rózsa szirmok voltak mindenhol.
- Jajj de szép!!-ámultam.
- Ugye? Amúgy Lucának kellet segítenie mert ő jártas ezekbe!
- Nekem így is nagyon tetszik!
- Örülök neki! -mondta és megpuszilt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése