2014. szeptember 21., vasárnap

25. rész

Sziókaa mindenkinek!!! :))) új réész. :* :* :DD :)

*James szemszöge*
Sose hittem volna hogy Emma így bedöl nekem. Na de ez nekem csak a javamra van. Most igen gonosz ember lehetek.. de ha szeretem őt?? Szerelembe és háborúba mindent szabad!!!
- Túlságosan is figyelmes vagy velem! -mondtam.
- Azért mert fontos vagy nekem James!! Hozok neked enni oké?? -kérdezte Emma.
- Rendben... ugyse ettem egész nap.....!
- Mindjárt hozom! -mondta és kiment. Nem ismerek magamra.... Talán ez helyes?? Nem... akkor mért csinálom ezt? Kendall jó barátom és egyszer meg is esküdtünk hogy egy lány sose választ szét minket!
Én nem ilyen vagyok! De szeretem őt és nem állhatok meg csak úgy.
- Meghoztam a kaját James!!! -mondta Emma és beadta nekem az ágyba..
- Köszönöm szépen! Rendes vagy.... és szeretném hogy tudd hogy én nem akartam hogy így legyen vége a nyaralásotoknak...  Csak Carlos ilyen aggódos.... -szóltam.
- Psssssszzzzz!!!! -mondta Emma és megcsókolt. Szenvedélyesen téptük egymás ajkát és én átkaroltam ő pedig belém kapaszkodott. Majdnem letépte rólam a ruhát de bejött Kendall....
- Mi???? -kérdezte Kendall és tátva maradt a szája.
- Ömmm...... -nem tudtam szóhoz jutni de boldog voltam....
- Mit jelentsen ez????? -kérdezte Kendall és Logan meg Luca is betoppant.
- Mi történt itt??? -kérdezre Logan és Luca csak nézett jobbra balra.
- arra jöttem be hogy smárolnak!
- Úhhhhh...... -mondta Logan és Emma csak engem nézett........
- Hagyjatok minket békén! -Emma.
- ez komoly? Én csak ennyi voltam neked? Mikor te az egész életemet megváltoztattad? -kérdezte Kendall emma-t aki nem nézet a szemébe.
- Ha hozzád beszélek akkor nézz is rám! Én téged egy csodálatos lánynak ismertelek! az emlékeinket casak így eldobod? A megismerkedésünket? A strandot? A kaja csatát? A kepinget? és a tengerpartot? Én nem is tudok már veled lenni! -mondta Kendall. És Logan meg Luca nem hitt a szemüknek meg a fülüknek sem.
- Jól hallod Kendall.... Nem szeretlek! Lépj túl rajtam és én is ezt teszem!  -mikor ezt mondta Emma Kendall ne tudott szóhoz jutni. Elment.
- Emma??? Eldobod masgadtól azt a srácot aki az  életét adná érted? -kérdezte Logan és kimentek Lucával. Aztán pedig csak én és James maradtunk.
- Ez megrázó volt! -mondtam. -De mért csináltad ezt??? -kérdeztem.
- Mért? Azért mert szeretlek! -mondta Emma és megcsókolt.
- Amúgy jól vagy? -kérdezte Emma.
- Ettől a finom ételtől sokal jobban! -mondtam és feláltam.
*Kendall szemszöge*

Azt akarom hogy ez csak egy rossz álom legyen. Nem lehet hogy Emma csak így elfelejtett.... mert ha igen akkor én nem lehettem fontos neki. Mert ha szeretne akkor velem lenne most is és mindig.
Azt mondja hogy lépjek túl rajta. De hogy?? Én hogy találjak egy lányt ai szeret?
Mikor ezt mondtam hirtelen Jenni jött velem szembe.
- Mi az Kendall?? -kérdezte.
- Nincs kedvem most viccelődni.
- Mért mi történt??
Jenni-vel.
- Az történt hogy egy 3 hónapig tartó kapcsolat után a földre dobtak!
- Szakitottál??
- Velem szakítottak. És ha ez nem lenne elég akkor még James-el van az a csaj.
- Hát ez nem jó!
- Hát nem......... Én azt hittem hogy ez igaz szerelem úgy ahogy van. De rá kellet jönnöm hogy még se!
- Figyelj! Mutasd meg neki hogy te erős vagy és találsz jobbat!
- De hogyan?? -kérdeztem.
- Elöszőr ha smárolnának elötted akkor te csak mosolyogj még ha nincs is kedved hozzá.
- Hát..... még van tipped? -kérdeztem.
- Hát még esetleg annyi hogy búj ide! -mondta és megöleltük egymást.
Új életet kell kezdenem!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése