2014. szeptember 22., hétfő

26. rész

*Másnap* *Kendall szemszöge* 
-Kimentem a konyhába kaját csinálni magamnak 10:00-kor. És ugye furcsán alakult az életem.... a lányt akit annyira de annyira szerettem.... eldobott. És James-el van. De Yo is nagyon szép meg kedves... régen belé voltam szerelmes, Emma előtt is nem sokkal. Hirtelen Carlos, James és Emma és Logan meg Luca jött ki a nappaliba.. James és Emma ledöltek a kanapéra és csóklolóztak. 
Mit kellett volna csinálnom?? Megfogadtam Yo tanácsát.. elővettem a telefont és mosolyogtam. Aztán James-re és Emma-ra is. Ema meglepetten nézet. Biztos sírást várt tőlem meg szomorúságot. Mindegy.... ha nem voltam fontos neki akkor nem érdemel meg egyetlen könny cseppet sem. Találok jobbat is!!!! 
Hirtelen Logan jött felém és elkezdtünk beszélgetni. 
- Hát haver.... hogy vagy a tegnapi után??? -kérdezte Logan. 
- Ömmm. Hát.... nem esett jól! Mert én szerettem és talán..... most is szeretem! -mondtam. 
- Elhiszem hogy rosszul esik! Én se vártam volna ezt James-től. De ne foglalkozz velük! 
- Amúgy én tudtam hogy erre megy ki James játéka. De emma szereti őt?? -kérdeztem. 
- Én azt nem tudom! De..... ma este lesz a bál!! -ere Carlos jött felénk. 
- A bálra elhívom Hannát!!!! -mondta Carlos. 
- És mi van a Jenniferekkel?? -kérdeztem nevetve. 
- engem már ők nem érdekelnek! -mondta és elment. 
- Hallod.... elhívhatnám a báálra Yo-t!!!! -szóltam. 
- Na de tényleg jó ötlet lenne!!! Hívd csak el!!! -mondta Logan. 
- de biztos James és Emma is ott lesz! -hajtottam le a fejem. 
- igen.... Mindenki ott lesz. Gustavo és Kelly gondoskodik a hangulatról!!!! 
- Oh... és mikor lesz a bál?? -kérdeztem. És Logan megnézte a karóráját. 
- Ömm.... 10:12 van.. 18:00-kor lesz!! -Logan. 
- Ok. Megmutatom hogy én kemény vagyok! -nevettem és hirtelen megjött Katy és az anyám. Elutautak valahova és most jöttek. 
- Szia Kendall! Mizu?? -köszönt Katy. 
- ezek meg kik? -kérdezte emma. 
- közöd? -mondtam flegmán és Emma inkább nem is mondott semmit. 
- Az volt hogy ma Gustavo az agyunkra ment. A bálra kell vacsora és segítenünk kell neki!!! Tényleg ki az a lány?? Lucát ismerem hiszen a barátnőm de őt nem! -mondta Katy. 
- Ő a  volt csajom aki most James-é. Mondtam és furcsa köhögő hangot adtam ki.
- Oh... értem.... -erre lementem és megkerestem Jo-t. Megtaláltam... 
- Szia Yo!!! -köszöntem neki. 
- öm.... szia!! -kösdzönt vissza. Elővettem a gitáromat és énekelve kérdeztem meg tőle hogy eljönne velem a bálba. 
- Jaj Kendall.... en nagyon cuki volt. Apám ugyis elutazott szóval.... 
- Akkor ez azt jelenti?? -kérdeztem. 
- Igen!!!! -kiabálta, és a nyakamba ugrott. 
*Bál* 
Logan-el együt készültünk a bálra. Kicsíptük magunkat és lementünk. Gustavi és Kelly ott volt a DJ pultnál. 
Yo-val készítetek rolunk egy közös képet. Hirtelen James-el és Emma-val találkoztunk. 
- Csókolj meg!!! -mondta Yo nekem. 
- Mi??? -kérdeztem. 
- Csókolj meg mert itt vannak+ -erre szorosan megcsókoltam őt és mikor egy pillanatra kinyitottam közbe a szemem láttam hogy Emma és James meglepetten bámulnak minket. 
De ők is elkezdtek csókolózni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése