2014. szeptember 24., szerda

27. rész

Sziasztok!!! Ez a nap sem maradhatott el új rész nélkül :)) ha nem hozok részéeket az az jelenti hogy nincs rá időm, fáradt vagyok hozzá. de most nem voltam fáradt szóval jóó olvasást!!!! :* :* :DD :))

*Kendall szemszöge*
Mikor megláttam hogy james és emma csókolózik akkor elengedtem Yo ajkát. Akkor jötem rá hogy még mindig érzek iránta valamit.
- Most mi van kendall?? -kérdezte Yo aki nem értette a dolgokat. Én pedig elszégyelltem magam...
- az van hogy enek semmi értelme. látod.... falják egymást! -mondtam.
- És akkor mi van?? Mutasd meg nekik hogy te erős vagy! -mondta yo és elkezdtünk szenvedélyesen csókolózni. aztán oda jöttek emma-ék.
- Milyen szépek vagytok!! -mondta emma.
- Köszi! Ti is azok vagytok!! Cuuukiik!!!!! -szóltam.
- Aha......... Na mi megyünk táncolni! -james. és elmentek.
*felébredés*
Hirtelen felkelte..... Ema volt mellettem az ágyba... felkelltettem.
- Emma, Emma!!! Kelj fel!! -kiabáltam.
- Mi az???? -kérdezte.
- Csak álmodtam?????? -kérdeztem és nagy sok volt a válamon.
- Biztos hogy álmodtál de mit is??? -kérdezte.
- az volt az álmom hogy te szakítasz velem és James-re hajtasz. A tengerpartról jöttünk haza az miatt hogy James beteg......
- Ezt csak álmodtam életem!!!! Nyugi..... szeretlek!!! Sese tennék ilyrt!
- Jaj de jó.... csak álmodtam! -gondoltam magamba.
- Amúgy holnap este lesz egy bál! Mehetünk ketten!!!! -mondta Emma és rám kacsintott.
- Az álmomba is egy bál volt. Mehetünk!! De mennyi is az idő?? -kérdeztem.
- ömm.... 04:23 van! De aludjunk tovább! -mondta Emma és tovább aludtunk...
*09:17*

Felkeltünk az ágyból Emma-val is egyből a nappaliba mettünk. Ott volt katy.
- Elmondaná valaki hogy ki az a hanna??? -kérdezte Katy.
- Ő Carlos barátnője!! -válaszoltam a kérdésre.
- ok. Azért kérdezem mert Carlos azt mondogatta mikor aludt. Na mindegy.... beszélek Carlos-al!
- Oké!!! -mondtam.
- Nem semmi a testvéred! Bírom őt, jó fej kis lány! -szóltam.
- Igen de boldog vagyok hgy csak álmodtam azt a dolgot!!
- Húúú.... tényleg anyira valóságos álom volt???? -kérdezte Emma.
- Igen!Még mindig a hatása alatt vagyok!!!!
- Na mindegy.... az csak egy rossz álom volt. Én nem tenném veled soha azt ami az álmodba volt!!!!!!

*bál*
Készültünk a bálra. pont mint az álmomba. Sok a véletlen a világba.... Felvettem egy fekete nadrágot és szintén egy fekete öltönyt. Alá pedig egy fehér inget vetem. Meghúztam magamnak a nyakkendőt is hogy lenyűgöttem Emma-t. Az álmom tanitotta meg nekem hogy mennyire fontos ő a számomra. Szóval tetszeni akarok neki.
- Haver... Kicsit lazán.. ennyire izgulsz a bál miatt?? -kérdezte Logan.
- Húúú. ne is kérdezd. Nagyon izgulok!
- Nem kell izgulni... Szerinted mért rajong ennyire értem Luca??? -mondta Logan de Luca épp benyitott és nevetet.
- Jaj Logan... Huncut vagy!!!! -mondta Luca és becsukta maga  után az ajtót.
- Még napszemüveget is vigszek hogy még lazábbnak tűnjek!!! -Logan.

*Emma szemszöge*
Épen készülödtem.... Nagyon szerettem volna megfelelni Kendall-nek. Ezért is vettem fel a legjobb ruhámat!
- Jaj Emma! Logan nagyon beteg!! -mondta nevetve Luca.
- Mit csinált? -kérdeztem de ő nem tudta abba hagyni a nevetést.
- Az történt hogy elkezdi *azért szeret Luca mert laza vagyok*
- Örülj neki hogy ilyen laza csávó....

- Örülök is na de készüljünk!!!! -mondta ls tovébb öltöztünk. Kisminkeltük magunkat utána pedig megcsináltuk a hajunkat.
És felvettünk egy magasarkút. Aztán kimentünk. Felénk jött Logan és Kendall.
Luca elpirult Logan-en. Én pedig Kendall-en.
- Olyan cuki vagy Kendall!!! -mondtam ő pedig nevetett.
- Te pedig sexy de menjünk mert mindjárt lesz zene és egy csomó süti, torta!!!
- Akkor menjünk! -szólt Logan és mi csak röhögtünk Lucával.
Bementünk és egy csómó jó kaja volt az asztalon. Kendall rögtön rá hajtott a puszedlikre. Én is ettem belőle hiszen nagyon szeretem.
Carlos meg Hanna (a barátnője) smároltak. Nagyon örülök hogy Carlos is megtalálta a boldogságot... Már ideje volt!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése