2014. szeptember 26., péntek

28. rész

*Carlos szemszöge*

Leültünk Hanna-val egy nagyon szép díszes asztalhoz. Nézegettük az étlapot.
- Mit kérsz szívem??? -kérdeztem és rá mosolyogtam.
- Nem tudok. annyi jó dolog van itt! -sóhalytott fel.
- Én spagettit kérek, meg egy coca colát!!! -mondtam.
- Ok!! Akkor én is spagetit meg colát kérek! -mondta Hanna és felénk jött a pincér.
- Mit hozhatok önöknek? -kérdezte a pincér.
- mindkettőnknek spagettit és colát! -mondtam és elment adig a pincér. Közbe felénk jött logan és Luca meg Kendall és Emma. Leülltek hozzánk.
- Jó a hangulat igaz?? -kérdezte Kendall és mi csak nevetgéltünk.
Jött a pincér és odadta a ételünket.
- Maguk is kérnek valamit???
- Hát nem kérünk!!!!!! -mondta logan.
- Rendben! -mondta a hülgy és elment. a bál amúgy tökéletes volt. Mindenki jól éreszte magát. James-t pedig láttam egy lánnyal táncolni. lehet hogy ő is megtalálta a boldogságot.
- Nézzétek James-t!!! -mondta és mindenki rá figyelt.
- egy szép lánnyal táncol! -mondta Hanna.
- Neki is jár a boldogság. Mindenkinek lesz végül barátnője! -mondta Kendall.
- igen!!!!! -vigyorgozz Logan.

2 órával később..

Kihírdették a bál királyt és a bál királynőt is. Logan és Luca nyert. Mindenki gratulált nekik.
kimentünk Hannával az erkélyre. sötét volt és hüvös is. De azért jó volt kint lenni a friss jó levegőn.
- Nagyon szép a kilátás!!!! -mondtam.
- Igen. Én sokszor kiszoktam nézni az én erkélyemen. Akkor a legjobb mikor sötét van!
- Ugen! -mosolyogtam.
- Nekem mennem kell... ne haragudj szia! -köszönt el.
- Várj..... látjuk még egymást?? -kérdeztem.
- Persze! Megadtam a teló számom meg te is a tied! Bármikor találkoszhatunl! de szia!
- Szia!! Holnapra van programod?? -kérdeztem.
- Nincs! És ha  neked sincs semmi programod akkor holnap elmehetnénk lovagolni!!
- az jó lenne! De már sötét van! Viszlát!

*Másnap 11:23*
Felkeltem az ágyamból és egyből Hanna jutott eszembe. Nagyon belezúgtam.
a telefoomat megfogtam és nézegettem mert Hanna rajta a hátterem.
Hirtelen eszembe jutott a lovaglás. Ezért felöltöztem éss sipőt húztam. Aztán kimentem a többiekhez akik a kanapén ültek. Logan és luca egymás mellet, Kendall és emma is, James pedig egyedül.
- Sziasztok! James azt szeretném kérdezni hogy ki az a lány akivel tegnap voltál? -kérdeztem.
- Szia! Egy csoda szép lány. Lana a neve és imádom!
- Tényleg? akkor gratula James! -mondta neki Kendall.
- Nekem pedig mennem kell sziasztok!! -köszöntem el és megkerestem Hanna lakosztályát.
*Bekopogtam*
- szia Carlos! -mondta és elpirult.
- szia! a lovaglás miatt jöttem!!!
- Igen. Már elkészültem rá szóval mehetünk!!! -mondta és  elindultunk.
*Odaértünk*
Mikor megérkeztünk egy gondozó fogadott minket.
- sziasztok! Lovagolni akartok? -kérdezte.
- ömm.... igen! -mondtam.
- Rendben! Gyertek és válaszhattok lovakat!!! -m,ondta és bementünk. Nagyon sok szép ló sorakozott egymás után. Imádom a lovakat!!!
- Itt van Lufi, vezér, hókristály, szabrina, gyémánt!
- Én gyémántot választom! -mondta Hanna.
- Én pedig vezért választom! -mondtam és kivezette a gondozó nekünk a lovakat. Felpattantunk rájuk.
Vezér egy nagyon szép barna ló. És Hanna gyémánt lóva pedig fehér.
A gondozó elmondta hogy miket kelll csinálni. aztán elkeztünk lovagolni. Nekem lényegébe egész jól ment. de Hannát ledopta majdnem a ló de szerencsére elkaptam és nem lett baj.
- jól vagy?? -kérdeztem ő pedig elvörösödött.
- Jól vagyok. Köszi hogy elkaptál. Ha nem kaptál volna el akkor most a földön feküdnék!
- De szerencsére elkaptalak és nincs baj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése